Japońska restauracja Yufuin: gdzie zjeść w Angeles City, Pampanga

Nigdy nie czułem we mnie mięsożercy o wiele bardziej żywy niż w tę czarną sobotę. Po tygodniu unikania mięsa w przestrzeganiu Wielkiego Postu podjąłem decyzję o zakończeniu go hukiem. Ale znalezienie dobrej japońskiej restauracji w Pampanga nie jest takie łatwe, ponieważ opcje są raczej ograniczone.

Urodziłem się i wychowałem w Pampanga. Kiedy w końcu przeprowadziłem się do Manili, ludzie zawsze mówią mi, że Pampanga jest kulinarną stolicą Filipin. Ale kiedy zapytano mnie, czym jest kulinarna stolica Pampangi, zawsze jestem zaskoczony. Ale jestem pewien, że Angeles City jest najlepszym pretendentem. Głównym losowaniem w Angeles City jest jedzenie. Posiada wiele znaczących restauracji, do których Manila-mieszkańcy podróżują dwie godziny. Jest to także miejsce narodzin Sisig, dania, które dotarło między innymi do stolików do jadalni w całym kraju.

Nic dziwnego, że kiedy obłokanie przejmuje całą moją istotę, pierwszą rzeczą, którą robię, jest jazda do miasta aniołów Pampanga. I Drive Zrobiliśmy tę czarną sobotę w poszukiwaniu dobrego skrótu. Zamiast tego znaleźliśmy japońską restaurację, Yufuin.

Położony na 1st Street na Balibago, Yufuin nie jest trudny do przegapienia, a jego znacząca szyld krzyczy do potencjalnych gości w pobliżu SM Clark. Wyglądało na to, że nie byłem jedynym, który przełamuje post. Restauracja była wypełniona, coś, co z łatwością mieliśmy pomysł, aby sprawdzić liczbę zaparkowanych samochodów. Przywitał nas przyjazny personel. „Jakiniku, proszę pana?” zapytali. który mógł oprzeć się takiej ofercie, gdy pokój był wypełniony zachęcającym zapachem grillowanego mięsa. Uzyskali nas na drugie piętro, na którym były grille.

Yufuin używa różnych potraw. Ich grube menu odpowiednio kategoryzuje ich naczynia. Zakres cen wynosi około 200 do 500 pesos dla zwykłego menu. Podczas gdy zestawy Yakiniku wahają się od 900 do 4500 pesos.

Zestawy na lunch

Teishoku (Preet Posiłek-danie główne, z zupą miso, miską z naczynia ryżowego i sałatkowego

Nigiri sushi (ręcznie uformowane z surowego mięsa rybnego)

Maki i Temaki sushi (sushi z rolkami)

Sashimi (pokrojone surowe mięso rybne)

Nabe (Gulasze gorącego garnka)

Ramen

Udon & Soba (gruby i cienki gorący makaron)

Hiyashi Men (zimne makaron)

Donburi (posiłki na szczycie ryżu)

Dania z ryżu curry

Gohan (ryż)

Yakimono (gotowe mięso grillowane)

Kushiyaki (szaszłyki wieprzowiny, kurczaka i owoców morza)

Teppanyaki (naczynia mieszane i smażone)

Tempura i Agemono (głęboko smażone)

Deser

Przystawka

Napoje i koktajle

Zestaw Yakiniku (grillowane dania mięsne)

Kupiliśmy za następujące:

Ebiden Soba (zupa z makaronem Soba z krewetkami Tempura). Jedna z najlepszych zupów z makaronem soba, jakie miałem na Filipinach. Jest wyposażony w dwa kawałki EBI Tempura i dużo zupy. Aromat bulionu był zbyt zachęcający, musiałem od razu go posmakować. Zupa miała idealną ilość słoności, smak Dashi nadchodzi z każdą porcją. Chrupiące ciasto Tempury dodało tekstury świeżych krewetek, podnosząc swój smak. P320.

Zestaw Yakiniku i owoców morza (dobre dla 2-3 osób). Ten zestaw ma różnorodność mięsa, w tym Karubi (specjalne krótkie żebro wołowe bez kości), Harami (spódnica wołowa), bara (wieprzowina), EBI (krewetki), tuńczyka, shake (łosoś) i Ika (kalmary). Karubi, Harami i Bara mieli specjalny płaszcz sosu tare, który nadał delikatnym mięsie dodatkowe kopnięcie. Wybór owoców morza podano świeże i nieuzasadnione (?). P990.

Yakiniku i owoce morza – Karubi (Special Boneless BEOWN BEIB), Harami (spódnica wołowa), bara (wieprzowina), EBI (krewetki), tuńczyk, Shake (Salmon) i Ika (Squid)

Zestaw Yufuin (2-3 osoby). złożony z Karubi, Harami, Tan (język wołowy), Bara, Maruchou. Podobnie jak zestaw Yakiniku i owoców morza, całe mięso zostały pokryte specjalnym sosem TARE. P1150.

Karubi, Harami, Tan (język wołowy), Bara, Maruchou
Podczas gdy menu powiedziałoby, że zestawy Yakiniku są dobre dla dwóch do trzech osób, myślę, że może karmić do czterech. Nawet ich zupy i makaron są dobre do dzielenia się. Połączenia tutaj są hojne, co zawsze jest dobrą rzeczą dla żarłoka takiego jak ja.

Właściwie kupiliśmy też Yaki Udon, ale zapomnieli go zwolnić, więc skończyliśmy to. Obsługa czasami też była powolna. Wydawanie rachunku zajęło im około 15 minut, mimo że sześć razy brzęczymy i śledzimy sześć razy, aby zwrócić uwagę personelu. Wydaje mi się, że dzieje się tak, ponieważ dom był pełny. Przerażony, że bezpłatne lody 2-SCOOP również zajęją dużo czasu, podjęliśmy decyzję o tym.

Mimo to personel był ciepły, przyjazny i przepraszający.

Ogólnie rzecz biorąc, Yufuin używa pysznego japońskiego jedzenia w przyjaznym rodzinie. Podczas gdy personel jest przyjazny, tempo serwisowe może być nadal szeroko poprawia. Czy znowu tu zjem? Zdecydowanie. Ale nie w godzinach wysokości.

Jak dostać się do japońskiej restauracji Yufuin. W przypadku transportu publicznego istnieją autobusy związane z terminalem Dau/Mabalacat w Bataan Transit, Cubao, Quezon City (taryfa: P150). Weź jeepney do Clark Maingate lub SM Clark (taryfa: P7). Poszukaj oznakowania Yufuin.

Więcej pomysłów na YouTube ⬇️⬇️⬇️

Powiązane posty:

4 restauracje, które próbowaliśmy w Pampanga: A Food Excursion Plan podróży

Gdzie zostać w pobliżu Clarka: 10 najlepszych hoteli

Clark & Angeles City: przewodnik podróży i plan podróży budżetowych

Jak dostać się do Aqua Planet z Manili

2022 Lista hoteli i kurortów akredytowanych w DOT w pobliżu Clark Airport & Angeles City